maanantai 21. maaliskuuta 2016

Onneksi olkoon sinut on valittu mukaan tanssihaasteeseen!


Sain tänään loistavia uutisia, minut on valittu tanssihaasteeseen. Luin haasteesta Facebookissa noin kuukausi sitten ja päätin hakea siihen. Siitä asti olen odotellut jännittyneenä pääsyäni mukaan. Tänään se tieto sitten vihdoin tuli, nyt seuraavat kuukaudet tulevat olemaan hyvin tanssintäyteisiä, tulen käymään tanssitunneilla, kursseilla, sekä ihan tansseissakin. Tämän blogin tarkoituksena on kertoa haasteen etenemisestä. Siitä kuinka minustakin tulee vielä parkettien partaveitsi. Tulen kirjoittamaan tänne fiiliksiäni, mietteitäni, ongelmiani, onnistumisiani ja kuulumisiani. Toivottavasti saan myös tilaisuuden julkaista jonkinlaista videomateriaalia ja tietenkin kuvia. 



Pitkäaikainen unelmani on ollut oppia tanssimaan, ja oppia tanssimaan nimenomaan paritansseja. Olen aina haaveillut lämpimästä kesäillasta ja lavatansseista. Nyt minulla on siihen vihdoin mahdollisuus. Olen monesti kaavaillut meneväni tanssitunneille, mutta jotenkin se on aina vain jäänyt. Syynä ehkä se, että minulla ei ole ollut paria tai edes ketään kaveria tunneille mukaan, vaikka yleensä tunneille ei omaa paria ilmeisesti tarvitsekaan. 

Tanssitaustaa minulla on jonkun verran, mutta ei mistään sellaisesta lajista mitä voisi verratakkaan paritansseihin. En ole tanssinut edes wanhojen tansseja, sillä olen käynyt ammattikoulun, joten ainoat kokemukseni paritansseista ovat peruskoulun liikuntatunneilta. Näiltä osin tanssitaitoni ovat siis lähes nollassa.


 

Ylihuomenna alkavat ensimmäiset tunnit ja ennen tunteja tapaan muut 3 haasteeseen valittua. Toivottavasti hekin ovat yhtä innoissaan kuin minä. En ole varma koenko tällä hetkellä enemmän innostuneisuutta vaiko jännitystä, mutta fiilis on joka tapauksessa loistava ja odotan tulevaa mielenkiinnolla. Eniten minua mietityttää tällä hetkellä, että millaiset vaatteet tunnille tulee laittaa ja millaiset kengät olisivat hyvät, sillä en ole vielä hankkinut oikeita tanssikenkiä. Ensimmäisenä päivänä on luvassa Fuskua ja Rumbaa. En oikein tiedä mitä odottaa niiltä osin, luultavasti käydään läpi perusaskelia. (Tai näin ainakin toivon)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti